dinsdag 10 januari 2012

eind goed, al goed

Na een gezellig diner aan zee gisterenavond, vanochtend naar een nieuwjaarsbijeenkomst van de ondernemersvereniging. Op de eerste verdieping van de boekhandel ontmoette iedereen elkaar onder het genot van een kopje koffie met iets lekkers. Altijd heel leuk deze ochtenden op de 2e dinsdagochtend van de maand. Beetje netwerken en tijd voor een praatje zonder doel.
Vanmiddag kwamen zoals iedere dinsdagmiddag de dames voor de naailes, al jaren komt hetzelfde groepje om voor de kinderen iets in elkaar te zetten. Eigenlijk kunnen ze best zonder mij, maar op deze manier heeft iedereen iedere week twee uur achter de naaimachine. Thuis is er vaak toch iets anders te doen en blijven de patronen en de stofjes  liggen. Omdat het blok dat ik gisteren zocht echt verdwenen was, heb ik een nieuwe geknipt en tijdens de les in elkaar gezet.
EN..... zojuist het laatste blok aan het geheel genaaid zodat de top in elkaar zit, op de rand na natuurlijk .

8 opmerkingen :

  1. Prachtige quilt!!! Die wil ik ooit wel eens maken.
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geworden... zal je het verloeren blokje nog vinden ?
    Ik herken wel dat het bij elkaar passen , zoeken het langste en ook wel "moeilijkste werkje kan zijn"...
    De antique quilt had dus geen vaste indeling?
    Groetjes,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie quilt, hoor! En jij bent nog maar een jaar met quilten bezig? wow!!

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! Wat is je top mooi geworden en goed dat je een nieuw blok hebt gemaakt, met zoeken gaat er soms meer tijd verloren! Succes met de rand!
    Gezellig zo samen achter de naaimachine en inderdaad zo komen de kleertjes tenminste af! Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je mijn volger bent geworden Karen! Ik kan wel wat volgers gebruiken haha! Ik heb je blog even bekeken en ik ga jou ook volgen hoor!! liefs van Kruimel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zag dat je volger was geworden op mijn blog, leuk! Wat een prachtige quilt ben je aan het maken! Ga even een kijkje nemen op je website.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat is deze leuk geworden, succes met de rand

    BeantwoordenVerwijderen