dinsdag 17 januari 2012

een villa en wat monumentenpanden

En weer is het schitterend weer! Net als gisteren; we zijn met  de boot naar een eiland in de buurt gevaren en hebben daar een uur gewa ndeld met de hond, zelfs  de hond vond het erg lekker, ze nam een snoekduik het meer in. Gelukkig konden we haar weer de kant op krijgen, het water staat hoog dus slechts 30 centimeter schoeiing te overbruggen. Als baasje moet je dan bijna languit om het beest te kunnen grijpen en ophijsen. Geen foto helaas. Ook heb ik de villa gemaakt voor de huisjesquilt, het midden is er dus, verder nog een paar kleintjes, niet echt goed gelukt gisteren, beetje scheef sommige. Dit worden dus maar monumentale pandjes, niet recht, wel sterk en gezellig!

Ook het borduurtje heeft een paar steken gewonnen, het begint er op te lijken, vandaag proberen alle namen te maken. Of het wat wordt weet ik niet, ik heb me gisteren laten verleiden tot inschrijven in de sportschool; moet ik wel gaan vanavond. Een les body en nog iets, geen idee wat het is, één ding is zeker, spierpijn morgen!

3 opmerkingen :

  1. NU als je veel wandelt valt de spierpijn misschien wel mee, maar wat betreft armen en romp! Sterkte!
    Leuk je Schotse borduurtje en zeg nu zelf een monumentaal pand is toch veel leuker dan een saai rijtjeshuis! Veel plezier met de steekjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is het belangrijkste, een sterk en gezellig huis, dat ie dan niet recht staat maakt niet uit.
    De Schotse merklap is mooi aan het worden.
    Veel plezier bij het sporten vanavond, en hopen dat de spierpijn meevalt morgen
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen