woensdag 11 januari 2012

AGA aan, laat de gasten maar komen

De eerste stap op weg naar weer beginnen met werken is altijd het weer opstoken van de AGA, vandaag vast cake en kruidkoek gebakken voor de eerste vergadering dit jaar. Morgenochtend beginnen ze vroeg, lunchen nog hier en vertrekken tegen drie uur. Vanochtend eerst maar de kerstversiering naar zolder verbannen, verse tulpen neergezet en de tafels gedekt. Daarna vlug terug; de antique sampler wil een randje erbij! Het is wel leuk om te zien dat het schulpje de quilt echt aankleedt
Terwij de machine een quiltlabel borduurde voor de FWQ , kon ik mooi alle stukjes aan elkaar zetten. Nu hoef ik alleen nog maar te wachten tot Dorry mij de prachtige stof met vogeltjes toestuurt zodat de laatste steekjes gezet kunnen worden.
Het is wel een prachtige boerin geworden , lekker op de schommel in je werkjurk!

9 opmerkingen :

  1. Wat een leuk quilt Karen.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal, en dat aanzetten van de aga klinkt helemaal perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een pracht is je Quilt en zo leuk als je het etiketje hebt bedacht. Details maken het helemaal tot de jouwe!
    Fijne dag groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er inderdaad heel leuk uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie quilt, en dat klinkt wel erg gezellig, de aga aan, bos tulpen op tafel, lekkers bij de koffie.
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt deze mooi en ben wel benieuwd naar je affe FW, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karen;
    Leuk dat je ook een blog hebt. Je woont erg mooi, hoor!
    Wij wonen ook aan een poldervaart, maar in een klein dijkhuisje.
    Ben benieuwd naar je huis en tuin; laat je ons leuke hoekjes zien?EEn AGA in de keuken lijkt mij bijzonder....brandt hij dag en nacht??
    Je maakt mooie quilts, zeg....ik ben nog maar begonnen met lapjes naaien...
    groet Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karen wat heerlijk dat je een Aga hebt!Daar ben ik voor aan het sparen. Je maakt zoveel mooie dingen! Was je de stofjes voor je ze verwerkt? Daar ben ik heel nieuwschierig naar want ik sta te popelen om zelf te beginnen en doe je het op de hand of doe je het met de naaimachine? En welke steek gebruik je? Wil je me op weg helpen? liefs van Kruimel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee, wat leuk om weer een nieuwe blog te ontdekken! mooie quilt ben je mee bezig, prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen