vrijdag 1 november 2013

patroon gevonden

eindelijk.... de muts is boven water!
Hartelijk dank aan iedereen die heeft gezocht en gereageerd, er was wat verwarring.
Ik zocht geen theemuts maar een muts met theepotten ingebreid. Het was een patroon van Kate Davies en ik vond het in haar Ravelryshop. Ze heeft een prachtig nieuw boek uitgebracht, the Colours of Shetland. Je wilt alle patronen direct maken, zo prachtig en tijdloos. Ik begin gewoon met de muts, alle patronen zijn los te downloaden van haar shop.

binnenkort het resultaat....hoop ik.

10 opmerkingen :

  1. Hahahaha, dit is inderdaad wel iets anders dan een theemuts. Maar wel erg leuk. Ben heel benieuwd naar het resultaat.
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig heb je je Tmuts gevonden hij is LEUK, Suc6 met breien! Fijn weekend knuffel Else

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke muts. Gelukkig toch gevonden. Succes met breien.
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van je mooie boom, hier gelukkig geen slachtoffers! Gave muts, succes bij het breien! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het boek heb ik vorige week gekocht bij de Afstap, in Amsterdam. Het is om te smullen, zoveel leuke patronen!! Succes met breien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige (thee) muts, ziet er lekker warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het boven water is! Haar site is ook zo geweldig :) Veel plezier met de theemutsen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha, theemuts of muts met thee, ik begrijp de verwarring :0) hij is wel errug leuk, die theepottenmuts!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha wat een lekker muts. Ik kan mij de verwarring voorstellen!

    BeantwoordenVerwijderen