zondag 6 januari 2013

Bijna af en werk aan de winkel!

Normaal gesproken vind ik het heel vervelend als mensen op zondagochtend bellen, we hebben onze kinderen dan ook bijgebracht niet voor twaalven anderen te storen. Misschien ouderwets(ch), maar ook in deze tijd een beetje respect voor de zondagsrust van hen die daar prijs op stellen. Vanochtend was de uitzondering, een vrolijk goedemorgen van iemand die al waarschijnlijk een forse wandeling in de zon met de hond erop had zitten. Het was weer bijna zomer!!!!!
En daarom wilde hij een verjaarslunch boeken op een bepaalde datum, helaas al vol, dag ervoor dan maar? Optie, voor een week, overleg thuis en na 5 minuten wéér de telefoon. Leg maar vast, ik kom wel even langs voor de details en ook de kamers wil ik graag! Zó begon mijn zondag, zakelijk gezien kan die niet meer stuk!
Over stukken gesproken; mijn vintage sampler is bijna af, nog een paar blokjes in elkaar en dan nog een paar aan elkaar. Toen ik twee weken geleden voor de grap riep dat hij in twee weken in elkaar zou zitten, had ik niet bedacht dat dit waar zou zijn. Prachtig, het einde van de vakantie is in zicht, dus het einde van mijn besteedbare uren( aan frutselen dan) ook weer.
Gelukkig liggen er nog een paar!!! tops klaar om gequilt te worden, vervelen hoef ik me dus nog niet.



Vandaag gaan we even naar het Volkenkundig Museum in Leiden, een tentoonstelling over de indianen, leuk! Het is prachtig weer, misschien kunnen we wel even op een terras, met verwarming, in de stad, een zondagslunch of zo???

Vanavond iets uit een cadeau koken, van de AGA-ownersclub kwam er een prachtig kookboek in twee delen met alle, door de jaren verzamelde, recepten van leden in de bus. Dat zijn de betere verrassingen!
Hoe vinden jullie trouwens mijn, op de terugweg uit Groningen in de auto gebreide, theemuts, paar pins er op en het is een kerstmuts. Hij moet nog een beetje geborduurd worden en met wat leuke knopen versierd maar hij is al warm!





8 opmerkingen :

  1. Karen, jij ook nog een goed 2013 maar met jou zakelijke inzichten heb je vast geen last van een crisis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ~Nou ja wat een leuke theepot. Die komt zeker van pas bij al jouw gasten.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb geen AGA maar wat zijn ze mooi hè?!
    Zullen we het over de recepten dan maar niet hebben...?!
    Je top is mooi geworden en super snel gemaakt.
    Gr.Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig wordt jouw Vintage Sampler; doe je hem ook als BOM?
    Ik wel, heb bijna de zandlopertjes klaar en begin aan de bovenste rand. Fijne zondag nog, groetjes Nardy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoepje van een thee'pot'muts. Even in de auto gebreid???
    Je quilt vind ik ook super.

    gr.Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je quilt wordt schitterend en ben ook weg van die theemuts! Goed zakelijk begin van het nieuwe jaar en ik hoop dat je net als wij heerlijk van het zonnetje hebt genoten, groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat prachtig wordt die Vintage Sampler. De kleuren zijn supermooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karen,

    Dank je wel voor je lieve berichtje op mijn blog. Het deed mij goed. Wat woon je prachtig aan het water. Je sampler wordt prachtig! Wat een enorme klus.

    Ontzettend leuk dat jij een Aga hebt. Mijn grote droom!!

    Fijne week!

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen