woensdag 14 november 2012

Rust in de tent

Even een dagje voor mezelf vandaag... Het is natuurlijk heerlijk dat iedereen zo graag komt en blijft hier, maar af en toe even niet is heel prettig. Na het oergezellige maar drukke weekeinde met het Quiltgebeuren in huis, wachtte de was, de strijk, de kamers en een workshop italiaans koken gisterenavond. Maar liefst 7 (zeven!!) zussen vierden een verjaardag met een zelfbereid diner. Wat een herrie! Het was heel geslaagd, heel ontspannen en niet eens zo heel laat. Half elf kwam ik thuis door de deur. Daar lag een verrassing van Dorry, prachtige stofjes! Allemaal voor de Antique Sampler van Margareth Mew. De stapel groeit gestaag, nu de tijd nog... Zoals het er nu uitziet wordt december iets minder hectisch dan november en kan ik op mijn gemak beginnen met deze prachtige quilt!
Toch nog een affo(tje) te melden, het huisje van atelier Soet Idee is af, gisterenmiddag terwijl de meiskes van de naailes aan het werk waren heb ik het karton geknipt, stukjes vulling erop geplakt en de borduurtjes erop gespannen. Alles in elkaar geprutst en: Klaar is Kees!

3 opmerkingen :

  1. Wat ben je toch een duizendpoot.
    Bewondering voor je hoor!!!

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe krijg jij het voor elkaar, zoveel drukte en toch nog een affo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het knap dat je zelfs tussendoor nog kan handwerken, ik zou stapelgek worden van de drukte. Maar is wel gezellig, je ontmoet natuurlijk veel verschillende mensen.
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen