zondag 1 mei 2016

Brabant aan de Kagerplassen

Heel even denk je in het Brabantse te zijn aangeland, 13 dames met de zachte 'g' van gezellig zijn aangeschoven...
Het is de vriendinnenclub van Wietske, uit Den Bosch dus!
Voor mij begon het weekeinde dinderdag al met een vracht boodschappen en een hoop voorwerk, quiches bakken,


Cakes bakken


Voor iedereen een prullenbakje gezelligheid maken,


En natuurlijk alle bedjes in orde maken


 De dames arriveerden al in een lachbui en lachen nog steeds...


Er werd gespeecht en geluisterd,


En natuurlijk werd er uitgepakt, tassen en koffers vol met de mooiste quilts in wording kwamen tevoorschijn.

De dames houden ook van eten, snoepen en drinken....


Een heel gezin, maar dan met dertien kinderen!


Voor iedereen was er een presentje van Wietske, haar Herman had voor iedereen stof gesneden en ingepakt en zelfs ik kreeg een cadeau!


Verder heb ik dit weekeinde niet veel gedaan dan zorgen, wel een stukje binding aan mijn hexagonnen gezet. Hij is weer prachtig gewuilt door Margareth met een bloem in een bloem!


In detail ziet het er zó uit...


Vanmiddag gaan de dames weg, kan ik gaan wassen en vanavond lekker welverdiend met de pootjes omhoog!

8 opmerkingen :

  1. Wat een gezelligheid! Hopelijk kan je straks nog even van het zonnetje genieten, zo'n heerlijke dag vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je wel verdient na zo'n druk weekend vol met kwebbelende dames, als ik afga hoe het verloopt bij ons op de Bee kan ik me er heel goed iets bij voorstellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat was het leuk Karen en wat ben jij een perfecte gastvrouw. genieten dat was het sleutelwoord.
    We komen weer hoor, echt waar!!!!
    heel veel liefs van ons allemaal
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, altijd gezellig zo'n stel giechelende dames uit Brabant ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je ons geweldig verwend deze dagen! Het was fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo leuk om even om het hoekje mee te kijken. Volgens mij zijn de dames nu thuis aan het afkicken van het gezellige quiltretreat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik las het op Wietske's blog , dat het heel gezellig was geweest . Wat had je toch goed gezorgd! Wat een geweldige gastvrouw ben je, alles tot in de puntjes en wat heb je een energie! Ik begrijp vaak niet waar je de tijd vandaan haalt om ook nog zulke mooie quilts te maken. Ik wil zeker als ik weer in Nederland ben een keertje van je Bed en Breakfast komen genieten en natuurlijk ook van je quilts! Heerlijk dat het Blauwe Huis weer klaar is voor de zomer.
    Geniet ervan!
    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful quilts and the food looks very good! :)

    BeantwoordenVerwijderen