donderdag 8 november 2018

Inhaalslag deel 2:

Terug uit Ste Marie moest direct de mooie jurk aan voor Prinsjesdag, niet in de Ridderzaal dit keer maar eerste rang aan het raam in de Eerste Kamer. Iedereen rijdt o der het raam door en je ziet alles, voor de Troonrede staat de tv aan. Voordeel is dat je kunt bijpraten terwijl je kijkt én je hebt er lekker versnaperingen en lunch bij! Goed geregeld!



Wat werkstukken afgemaakt.... een fair isle vest in oorlogskleuren 


 
En de een na laatste rand aan mijn quilt van Irene Blanck


Ook gaf ik een kartonnageworkshop in de Sampler in Haarlem, twaalf cursisten en een do entolk voor twee van hen. Hele leuke dag met voor iedereen een affo aan het eind van die dag. 



Natuurlijk kom je niet weg daar zonder een “buit”; goed gescoord vind ik zelf!



Begin omtober gaf Betty Prins een workshop Sterren bij mij in de B &B, weer zo’n leuke dG met blije mensen. Bijzonder om te zien dat iedereen tóch iets heel anders als resultaat heeft.





Dit is een grap; van Carina kreeg ik een Edelweiss vorig jaar. Guess what.... hij bloeit weer!



En toen was het alweer retreattijd, we zij. De tel een beetje kwijt maar we dachten het 13e alweer. Dit natuurlijk buiten de retreats die door groepen geboekt worden. Het blijft enig! Geen tijd daardoor om de boot weg te brengen. Die werd dus heel luxe gehaald; blijft apart om je boot langs te zien varen met onbekenden erop...



6 opmerkingen :

  1. Dat vest vind ik toch zo mooi, vooral de kleuren!!! Leuk, zo'n workshop van Betty, ga ik nu in februari doen in 't Gooi.
    Kartonnage zou ik nog eens willen leren, wie weet voor als ik straks met pensioen ben.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was weer een volle maand! Ooh dat breien, heel hoog op m'n lijst staat dat om eens te leren. Heel veel plezier op de volgende retreat!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Prinsjesdag van zo dichtbij , heb ik ook eens mogen doen, heeeeeeeeel lang geleden. Geen foto van je hoed? Ik vind je breiwerk heel mooi, wat netjes! En gezellig al die workshops, door jou gegeven en Betty, leuk als je mensen zo blij bezig ziet. Tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    รอยัลจีคลับ

    BeantwoordenVerwijderen