zondag 11 maart 2018

Lente in de lucht....

Na een superskiweek in Zwiteserland weer terug in het dagelijks leven. Hier geen sneeuw, maar lentebloeiers



Met heimwee in mijn hart naar de,door mij zo geliefde, bergen



En naar het superromantische chalet dat we hadden gehuurd van een zwitserse familie,



is het weer wennen in de polder aan de plas. Kwamen we nog terug in het ijs, na drie dagen zag het er weer uit als zwemwater!



Ook verderop is de lente in aantocht, het land wordt gegierd



en in de kas heb k de eerste sla gepoot.



Tot mijn plezier mocht ik drie quilts halen bij Margareth, twee rood-witte; een van Carina en een van mij. Ook mijn Austin Bluebird Sampler met Hollandse twist was klaar. Heerlijk om thuis de biezen eraan te kunnen zetten en alle stukjes quiltwerk goed te bekijken...









De rood-witte laat ik in zijn geheel zien als hij hangt woensdag in het quiltcafé. Maar, de details zijn prachtig!







Volgende week begint het maart retreat, weer vol leuke bezigheden, spel en excursie, iedere dag een tipje van de sluier op de FB pagina...

Ook de flyer voor de naaidoosplakdag is gemaakt; er kan ingeschreven worden!




1 opmerking :

  1. Wat een supergezellig chalet zeg, ben zelf geen wintersporter, maar dat lijkt me enig... maar dan wel lekker binnen zitten quilten en van daaruit naar dat mooie uitzicht kijken :-) De Austin Bluebird Sampler is af, gefeliciteerd! Een vrolijkerd geworden ook met de NL vlag erin. En ik ben heel benieuwd naar de rood/witte. Mooi quiltwerk van Margareth weer.

    BeantwoordenVerwijderen