dinsdag 7 maart 2017

Alweer maart...

Het gaat zó hard, kind 2 zit al bijna drie weken in Warschau en de lente zit echt in de lucht. Eigenlijk was het helemaal niet ontzettend druk de laatste weken; de dagen gleden voorbij... paar kamers, een vergadering, kookworkshop en veel steekjes!
De Gossip is af, 


Niet alleen de top, nee, intussen ook al gequilt! margareth was razendsnel! Aangezien de binding klaarlag kon ik zó uit de auto mijn werkkamer in en aan de naaimachine. 'S Avonds bij de buis gezoomd en klaar was de Gossip!


En nog zo'n leuk stukje quilt


Label erop en in de was


Intussen kon ik het niet laten, dat boek, de Radsbury Road Quilts houdt me zó bezig; ik wil ze allemaal wel maken. Van alle lapjes uit de restenbak én alle lapjes die ik door mijn handen liet gaan tijdens het opruimen ben ik een andere favoriet gaan maken...


Geweldig dit, dit is volgens mij zoals een quilt bedoeld is. Allemaal verschillende lapjes, 51 rijen van 25=1275 verschillende. Er komt nog een rand omheen en dan is hij 175x 207 cm. Intussen appliceer ik de laatste mandjes van de Sue Daley mandjesquilt


Morgen weer een dagje handwerkcafé, altijd weer gezellig. Vorige keer was ik bijna een soort jarig; van Marja kreeg ik een schaap, helemaal leuk!


Intussen hangt hij aan de kast met servies in de B & B keuken, ik geniet er dus iedere dag van! 
Annie had een schattig zeeuws doosje voor me met een wel heel lekkere inhoud


Bijna zonde om op te eten die prachtige chocoladeknopen!


Natuurlijk inspiratie te over op de cafédagen, deze tas wil toch iedereen....


Ben benieuwd wat er morgen weer te bewonderen valt, tot dan...


11 opmerkingen :

  1. Die tas, oh, geweldig leuk!!! En je Gossip Karen, zo mooi!!! En ik vind dat mooie cadeau uit Zeeland helemaal het einde, met inhoud en al ;-)
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuk je nieuwste project.
    Was mijn oog ook al op gevallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden jouw Gossip. En wat een verwennerij. Dat schaapje kwam ik eerder tegen op het net in verschillende uitvoeringen. Zo grappig met die knopenpootjes. Het boek Ratsbourg Road quilts kreeg ik met Kerst van mijn DH. Heel inspirerend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel plezier,jammer dat het voor ons veel te ver is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn eerste gedachte was: wat gaat ze snel....hoe doet ze dat. Ik zie de ene na de andere mooi affo quilt bij jou verschijnen. En dan ook nog eens quilts naar mijn smaak. Ik heb enorme bewondering voor wat je allemaal doet en maakt Karen. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker weer eentje af, en een mooie ook! Lekker voor je dat het even iets rustiger was. Je bedoelde toch het boek Ratsburg Road van Linda Koenig? Ik ben ook met 1 begonnen daaruit.

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh ik moet zo lachen om jouw Razende Roeland activiteiten! Ik kom een poosje bij je wonen dan komt er een hoop af! (Bakken en koken tegen kost en inwoning?) 😉 Ik ben voor hetzelfde boek gegaan bij Marcha toen...het ligt naast mijn stoel en ik blijf bladeren. Ze zijn allemaal zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met een mooi affo, wat een gezelligerd. En zo razendsnel gequilt, kan dus meteen gebruikt worden. Leuke en lekkere kadootjes allemaal, chocolade vind ik heel moeilijk te weerstaan (vrouwendingetje?). Beide boeken van Linda Koenig zijn top, als ik 48 uur in een dag had......

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is de Gossip toch leuk, en Chapeau dat jij hem al helemaal af hebt.
    Gezellig blogje heb je weer geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd weer fijn als er een quilt af komt, hè ? En dat boek van Linda Koenig is inderdaad erg leuk. Ik heb vorig jaar in Nantes van beide Linda's de boeken gekocht en ze zijn heel inspirerend. Veel plezier met je nieuwe plannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is die Gossip mooi! Gezellig al die fotos te zien, en ik ben natuurlijk helemaal weg van het schaap!! :)

    BeantwoordenVerwijderen