dinsdag 21 april 2015

Gepiept!


Hoera, hoera, vanmiddag om 17.00 uur vertrokken de laatste timmermannen uit de Pipowagen. Na weken ellende heeft de fabriek de enige juiste stap genomen; de klusser er uit geschopt en drie eigen mannen vanuit Vriezenveen naar het westen gestuurd. Met succes!


Samen met de electricien zijn ze de hele dag bezig geweest om alles in orde te krijgen. Zagen, kitten, schilderen en tegelen, alles werd supernetjes gemaakt. 

Hulde aan de mannen van RC PANELS In Vriezenveen: wat hebben ze het geweldig gedaan, eindelijk staat hier dat wat we besteld hebben!


Bloemetje aan de veranda en Klaar is Kees. Nou..... Beetje schoonmaken nog.

Eerst maar eens de hond uitlaten. Een heuse jachthond is ze, onze Feya. En wat wil deze hond? Juist, jagen, alleen maar op hazen. Omdat er door de vogelgriep niet genoeg is gejaagd barst het van de hazen in de polder, zes in dit stukje land!


Zelfs in de tuin lopen ze, deze zat voor het raam in mijn werkkamer


Vandaag kwam mijn achterkantstof voor de mandjes binnen, een heel gewoon katoenen ruitje; de quilt is al zo druk.


Vanavond ga ik het laatste stukje van de AWS proberen te quilten, de laatste loodjes wegen echt het zwaarst..
Het laaste stuk is saai, de slinger volgen tussen de blaadjes in de streep,


Daarna een kussen voor de bank in het Blauwe Huis bekleden en dan mag ik naar bed. Morgen een Cafédag dus veel lawaai en gezelligheid op komst....

11 opmerkingen :

  1. Wat een schitterende Pipo wagen staat er nu. Dat ruitje past perfect bij je mandjes en nu nog even doorzetten met de AWS, die wordt ook al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh oh, die mandjes quilt, wat ik er van zie, zo mooi!!! En wat heerlijk zo'n Pipo wagen, 'n paradijsje!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij kunnen die hazen zwemmen.... ook een boel op de eilanden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze hebben echt hard gewerkt ja wat je ver weg haalt haha
    ze komen bij mij uit de buurt heel goed bedrijf

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor jullie Pipowagen, en fijn dat hij nu picobello is. Ik vind het erg leuke achtergrondstof voor je mandjes. En nu aan de... hazepeper? :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pfff nou eindelijk kan je Mamalou zijn in je pipo onderkomen. Wat een gedoe. Maar goedcstreep eronder en de bloemetjes buiten zetten. Knap je doorzettingsvermogen met je prachtige quilt. Achterkanstof top! Ja inderdaad ikmzie je de gevangen hazen nog strippen..... Nou een leuk cafe morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je pipo wagen is helemaal super, denk dat ik maar eens een keer een weekendje bij je moet boeken :-)
    Je mandjes quilt is erg mooi, ben er zelf ook eens mee begonnen heb er nog maar 4 klaar :-( heb teveel projecten onder handen denk ik.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Och, wist niet dat het tegenzat met de Pipowagen, gelukkig dat het uiteindelijk is opgelost ziet er prima uit! Wat een gezellige stof voor de mandjes en je AWS wordt zo mooi, nog even doorzetten. Veel plezier vandaag in het Cafe!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke achterkant voor de mandjes. Ik hou wel van ruitjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een gezellig blogje en succes met alles , geniet ervan liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke de ruitjes achterkantstof . Goede keuze.
    De pipowagen ziet er mooi uit en leuk de rietenbak aan de balustrade.
    Succes met alles en goed weekend.
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen