maandag 15 december 2014

Knippen, plakken en....


Zondag heb ik de hele dag aan mijn Stonefield gewerkt, een enorme hoeveelheid hexagonnen voor de boven- en onderrand gesneden. Ze allemaal geplakt en op stapeltjes van 7 gelegd. Nu moeten er nog maar een paar, die ga ik bedenken als alles aan elkaar, op de rand  en aan de top gezet is. Op dat moment weet je ineens welke kleurtjes je nog mist in het kakelbont geheel.


Vanochtend heb ik mij op mijn martelwerktuig gestort, niet op 1 januari, dan wordt het nix, maar gewoon nu!
Opit, 13 jaar of zo terug hebben wij een supersonische Concept2 roeimachine aangeschaft. Alletwee hebben we een paar keer geroeid, nooit doorgezet.
Gisterenavond heb ik een prachtig trainingsschema uitgeprint en ben dus vol goede moed begonnen. 


Hij staat op de logeerkamer, dus behalve als we logees hebben heb ik geen smoes meer... Over een paar maanden kennen jullie me niet meer, superstrak kom ik dan door de brievenbus :)

Om toch wat leuks te doen heb ik vandaag na lang zoeken en wikken en wegen een hele heuse Pipowagen besteld. Voor 1 maart is hij klaar en komt op de plaats van een stacaravan die aan het eind is. Ik kan niet wachten!
Twee bedsteden met een 160 bed boven elkaar, met dubbele deuren natuurlijk, een badkamer en een keuken. Een overdekt terras aan de voorzijde, paard denken we erbij...

Het lijkt me een aanwinst op ons erf en een mooie aanvulling op de B&B.
Eens kijken welk quiltje we er in gaan leggen.

9 opmerkingen :

  1. Wat leuk, ik zou er ook eentje willen in Frankrijk, lijkt me super!
    Succes met je hexagonnen.

    Groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal goede en leuke plannen ! Veel plezier met roeien ! ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OH wat leuk die Pipowagen !!!
    Succes met je roeigeval...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig die Pipowagen! Gaat vast een succes worden in je B&B! Lekker opgeschoten ook met je hexagonnen. Wel jammer dat roeien en quilten niet samengaan dat zou het een stuk aantrekkelijke maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn weer een blogje van je. Goed bezig met die hexagonnen en die roeimachine.....wat een goed plan, niet te strak worden he! Prachtige Pipowagen gaan jullie wegzetten. Een droom van velen. Een heel fijn weekend en veel quiltplezier. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n pipo wagen lijkt me leuk, met alles erop en eraan. Enig.
    Knap van je dat je nu gaat lijnen, ik heb dat ook eens gedaan en ben begin januari weer gestopt…….
    Nu doe ik het niet meer, nooit meer.
    Fijne feestdagen
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig, je pipo wagen, dat balkonnetje! En stoer die roeimachine, ja, doorzetten, dat is het lastigste! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen roeimeisje, nog steeds niet jitgezocht hoor of we tegen elkaar kunnen roeien... Maakt het extra soannend zijn we samen skinny gezond. Je hebt zeker niets te doen nu je zon ruk aan de stonefield kunt geven:):):) en die lolita wagen wil ik wel eenkeer komen inslapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een geweldige wagen!! Wij houden het echter bij onze eigen pipowagen, de camper...:)
    veel succes met roeien, sportief!! Ik doe het altijd graag in de sportschool!! Fijne dagen, groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen