zondag 31 januari 2016

Het laatste nieuws...


Toch al weer twee weken geleden dat mijn laatste blogje verscheen, geen onwil hoor, gewoon andere dingen te doen.
Na de succesdag met Betty moest ik weer aan de slag, ruimen, de vergaderzaal van draadjes ontdoen voor een vergadering, worsten maken en quilten. Vooral aan Sjaan, ze is eindelijk af , de top dan, qequilt zal nog wel even duren


Hond vond haar ook leuk


Vorige week was het ook weer worstendag, met twee vriendinnen hebben we zo'n 35 meter overheerlijke hertenworsten en wild zwijnsworsten gemaakt, altijd goed voor veel uur kook, vul en proefplezier....


Vlees malen en mengen, 


Worsten vullen,


En inpakken! Alles voorzien van een sticker met inhoud en in de vriezer.

Op de Daisiesdag hebben we met zeven man (vrouw dus) besloten om een nieuw project te gaan starten, de stoffen zijn uitgezocht


De patronen gekocht... En nu wachten tot 5 maart, dan is de 'aftrap' en gaan we beginnen. Even geduld nog.

Gelukkig heb ik nog een bestelling liggen; kind één wil toch ook wel een quilt, het is de blue and the gray geworden uit het gelijknamige boek. Een echte mannenquilt


Gisteren was er tot slot de bloggersbee, heel leuk om oude bekenden weer te zien en te kwijlen van hun projecten


The mystery van Ageeth,


De Jacobsladder van Phyllis,


De hipster van Carina,


De Farmers Wife van Marja en nog veel meer moois. Veel blogs hebben ook foto's van deze dag.
Vandaag maar even een rustig dagje, gisteren de laatste applicaties op mijn vijfde blok gezet én de achterkantjes weggeknipt; deze kon dus klaargemaakt voor quilt-as-you-go!


Ook nog even de challengeblokjes tot vandaag bijgewerkt


En nu ga ik lezen!

9 opmerkingen :

  1. Ik ben nog diep onder de indruk van al het talent dat ik gisteren mocht ontvangen, wat een inspiratie en gezelligheid weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh jij kan het nog bijbenen de 365 dagen quilt. Ik loop ineens 2 weken achter komt dit ooit nog goed. :(
    Mooie quilts laat je weer zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je daar ook nog tijd voor???? Weer genoten van je verhaal en de foto's. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat was het gisteren bij Yvonne een gezellige dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je jane een plaatje. Errug mooi en knap. En heerlijk de fotos van de bloggersbee!, ik moest wel lachen om je productie werk niet alleen met lapjes maar ook met vlees voorbereiden hoeveel worsten pfff. Maar het klinkt al zalig dus de smaak zal dan wel hemels zijn. Gezellig allemaal en die zwitserse quilt vind ik het einde daar ga ik stofjes voor uitzoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je DJ prachtig geworden! En leuke foto's van de bloggersbee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat was het gezellig en inspirerend gisteren. En wat ben jij met top projecten bezig! Allereerst natuurlijk de DJ van harte gefeliciteerd met het afmaken van de top, prachtig! En dan je giga applique blok en de quilt voor kind 1, helemaal mijn soort projecten. Ook nog de Challenge blokjes.... en dan 5 maart weer een nieuw begin... ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een drukke business! Je DJ ziet er fantastisch uit, en je worsten zullen ongetwijfeld heel smaakvol zijn. Leuke combinatie :-)
    Prachtige quilts op een gezellige BloggersBee. Kortom volop kwaliteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat laat je mooie quilts zien en wat een stoere quilt ben je aan het maken en ja je Jane is echt gaaf, de kleuren zijn prachtig! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen