dinsdag 9 oktober 2012

Meer leuks...

Thuisgekomen had ik nog een verrassing voor mijzelf, een stapel quiltboeken en tojdschriften met allemaal 'lekkers'. Waar ga ik beginnen. Eerst maar blok 13 van de Camelot, de stofjes zijn weer prachtig! Zo, die zit in elkaar, kleine verhuizing gepland naar ons huis op het eiland; de boot van de aannemer is gezonken en wordt deze week gelicht, dit betekende wel dat we onze keuken zelf erheen moesten brengen. Alles op het voordek gezet, loodzwaar trouwens die keuken, en varen maar! Waarom wilde ik prcelein en hout ipv roestvrijstaal, was een stuk lichter geweest.
Alles uitgeladen en klaar voor de meneer die alles in elkaar en aan elkaar gaat schroeven. Rondje verven en de dag was weer voorbij, het lichte gedeelte althans.
s'Avonds was er een lezing bij de ondernemersvereniging van de honorair consul van Bahrein, volgens mij met ADHD, maar wat een leuke avond! Een superondernemer, bereid om veel risico te nemen maar daar ook de vruchten van te plukken. Genoeg energie opgedaan voor een verse dag!

3 opmerkingen :

  1. Oh wat een gave quilts laat je zien, ik ben erg benieuwd welke je gaat maken! Wat een toestand voor die aannemer, maar ja bij al dat water daar zal zoiets wel eens vaker gebeuren toch? Ik vind jouw keuken prachtig, dus dat hout en porselein snap ik helemaal! Maar waar ik echt weg van ben is die een na de onderste foto, wat een schattige borduurtjes! Bracht je dat mee uit de USA? Gaaf!
    Fijne dag
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas voor de aannemer dat zijn boot gezonken is maar voortaan heb jij een verhaal bij je keuken die je jarenlang blijft herinneren. Ben wel benieuwd hoe die er in het echt uitziet hoor!! En wat een gave quilts.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nóg een geluk dat de boot van de aannemer niet met al jullie spulletjes eróp gezonken is! Succes met klussen.
    Enne....wat een mooie boeken! Wat is dat toch, dat wij maar geen genoeg kunnen krijgen van het bladeren in boeken en tijdschriften met al dat moois! We moeten écht wel minstens 200 worden om al onze dromen ooit waar te maken :)
    groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen