zondag 17 maart 2019

Beentjes omhoog en lekker niks!

Intussen is de stoel af en staat op zijn plek, zelfs de ruiten lopen door; ben dus zeer tevreden. Van het restje maar direct het voetenbankje bekleed, voor je het weet ligt het anders weer een jaar....



En toen was het tijd voor Zwitserland, met een pasr kinderen, oma en dierbare vrienden zalig geskied; het mooiste weer van de wereld en dan ziet alles er fantastisch uit!



Mannen hadden in het funpark de tijd van hun leven, wij bleven gewoon op de piste. Er werd in wisselende samenstelling geskied en gewandeld; in de zon is het allemaal heerlijk.





Onderweg lekker doorgebreid dus de trui voor manlief kon gelijk aan! Heerlijk warm en precies pas; de bestellingen voor andere versies zijn intussen geplaatst door deze en gene... beetje doorbreien dus!



Ook in de auto, de sterretjes voor de hoeken van de blokken van de stars upon starsquilt. 300 stukjes per blok en 25 blokken.... nog niet zo erg ver dus.



Wel ver is mijn Mariners Compass, helemaal verslavend die blokken. Moet er nog drie plus vier halve, misschien kan ik hem binnenkort gaan quilten. Het is nu al een van mijn favorieten; die heldere kleuren met vlammend rood, ik vind het super.



En natuurlijk het quiltretreat van maart, het 14e alweer samen met Carina. Altijd weer hilarisch in de dirndls, we hebben er meerdere tegenwoordig en vinden het superhandig omdat je niet meer over je outfit hoeft na te denken. Lekker kleurig, vrouwelijk en verzorgd, ook de postbode en de boodschappenbezorgers zijn onder de indruk😜



Net als vorig jaar viel worldwide quilting day in het retreat, altijd prettig om gewoon de hele dag ongebreideld te kunnen quilten



Het was weer een weekeinde vol lekker eten, workshop, show and tells, spel en een hoop gein. Lieve dames, tot volgend jaar!!

14 opmerkingen :

  1. Lieve Karin en Carina, wat heb ik weer genoten. Zo heerlijk als je heel de dag met je hobby bezig kan zijn, verzorgd tot in de puntjes eten, alleen aan jezelf hoeft te denken, veel gelachen enz enz en toch helemaal relaxed thuis komen. Dank voor alle goede zorgen.
    Liefs Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Na zoveel dagen een heel ander leven moet ik altijd resetten als ik weer thuis kom. Lieve cadeautjes waar ik erg blij mee ben en vol met indrukken van jullie werk. Inderdaad onze gekke kleren en de gezellige (hilarische) gesprekken (leve de kletspot van Marja) het was weer een mooi retreat. Jullie ook bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om te zien allemaal!

    Groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch een duizendpoot. Heerlijk en mooi wat je allemaal doet en onderneemt. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal geweldig geworden die stoel, al heb ik het idee dat je er weinig in zit. Lekker skieen (prachtig zeg, die foto van de bergen, breien, naaien zelfs nog in de auto (ik zou er helemaal misselijk van worden, kan niks in een auto behalve naar buiten kijken) en dan nog die drukke maar gezellige retreat. Altijd enig om jullie in de dirndles te zien, ik vind dat toch schattige kleding. Na al dit, misschien nu even een uurtje in die mooie stoel?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stoel! Mooie kleurrijke quilt! Schitterende trui! Gave dirndles!Staan jullie goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sommige mensen (jij dus) kunnen wekelijk álles. Stoel bekleden, quilten, koken, skieën. En ze kunnen ook zo veel in korte tijd.
    Wat ik hier zie, vind ik zó gaaf! Ik neem mijn hoedje er diep voor af.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gewoon doorgaan en nooit niets doen; kom je een heel eind!

    BeantwoordenVerwijderen