woensdag 1 oktober 2014

Affo

 Geen quilt hoor, een prullenbak....


Vandaag in Rijssenhout bij Anneke een begin gemaakt met de fabricage van prullenmanden van mooie stofjes. Op iedere kamer in de B&B wil ik een 'design' prullenbak. Dit is nummer één, ook de binnenkant is bekleed met de vogelstof


 gelukkig heb ik nog net genoeg over voor een dienblaadje. De kamer wordt helemaal in stijl opnieuw gedecoreerd.
Na het loeidrukke weekeinde met een bejaardenkookworkshop (80+), 


overigens heel gezellig, toch zondag maar even de kans waargenomen een laatste keer te zeilen dit seizoen. Weinig wind maar veel zon, lekker genieten dus.


En niet alleen wij......


Zondagavond weer eens mijn Stonefieldblokjes tevoorschijn gehaald, wat lapjes geknipt en wat steekjes gezet.


Leuke snelle blokjes na al dat Broderie Perse, dat smaakt naar meer.
Dus, beetje tekenen....


Lapjes vezamelen in alle laadjes en dozen


Knippen en op de goede plasts leggen,


Aan elkaar zetten en omkeren...


En op naar de volgende, eind in zicht.



18 opmerkingen :

  1. Prachtige prullenbak, wat leuk een kookworkshop voor 80+ en mooie blokjes en blok!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige blokjes Karen, dat blauwe stofje met die bloemetjes, ik zou er zo voor vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke prullenbak, die bloemblok is erg mooi zeg.
    Mooi al die vrolijke kleuren.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie dingen maak je allemaal !
    Het idee dat je gasten er rommel ingooien....Whaaaaahhh neeee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk een kookworkshop voor 80+. En je prullenbak helemaal te gek.
    Mooie blokjes ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent altijd een echte bezige bij. leuke blokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik blijf me verbazen over jouw talenten. Wat je ook aanpakt, het wordt prachtig en je doet ZOVEEL. Volgens mij stond je vooraan toen er energie en enthousiasme werd uitgedeeld. Ik geniet er in ieder geval iedere keer van mee. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. :0)) zie de reaktie van wilma hierboven !!!

    Enne je Stonefield blokken zijn leuk en lief van kleur ...
    Ook
    heerlijk op t water en mensen blij maken met koken en persoonlijke 'logeer'kamers :0))

    Groetje,
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk zo'n kookworkshop voor mannen. Kreeg ik mijn gade maar zover.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke blokjes, gezellige kleurtjes. Leuke prullenbakken ook. Em lekker zeilen zo laat nog in het seizoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat komt de stof mooi uit op de prullenmand! Sjiekdefriemel @ de B&b!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie prullenbak! En hele mooie Stonefields blokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je nieuwe blokjes zijn weer om te smullen, net als je prullebak LEUK en een kook workshop was vast ook geweldig!! fijne week knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He, wat een leuke dingen weer allemaal in deze blogpost, zulke mooie en frisse blokjes, zulke chique prullenbakken en een hond die ligt te genieten, heerlijk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie blokjes worden het, vrolijk in die kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk, bedbreakfast en quilts. Perfecte combinatie. Vroeg me al af, of dat ook bestond...ja dus. Wat maak je leuke, mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor je reactie op mijn weblog :) Ik volg de jouwe al een hele tijd en zie zo veel moois voorbij komen! Wel vraag ik me altijd af waar jij de tijd toch vandaan haalt om al je activiteiten in 24 uur te stoppen (je slaapt toch wel.....) Wat leuk dat je laatst een kookworkshop gaf aan 80-plussers, heel bijzonder! Geniet van je (vrije?) zondag!
    Groetjes, Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie stonefield blokjes en die prullenbak is super !

    BeantwoordenVerwijderen