woensdag 2 juli 2014

Niet te stoppen!

Het grootste nadeel aan de Stonefieldsquilt is dat je niet kunt stoppen; altijd nog even dat volgende blokje... Maar het is zooo leuk!


Het is gewoon jammer dat er maar één van deze is!
Na de laatste cafédag voor de zomerstop afgesloten te hebben met een workshop van Betty Prins, ging het leven weer door. Een rustige bee bij Patricia, iedereen is geloof ik op vakantie, we waren maar met zijn drieën. Patricia maakte nog snel haar schilderijtje van de vorige dag af; en het is een schatje geworden!


Ook Duifje had een hele leuke, die staat alleen zonder maakster op de kiek...


Het weekeinde was voor het zweedse hout gereserveerd, en géén Ikeahput! De reunie van klassieke zweedse houten schepen begon hier, de wal lag vol met beauties.


Op zaterdag was er een tocht door het groene Hart en werd afgesloten met een diner. Lekker onder de wol in de B&B en niet in de sloep! Zondag was het weer voorbij, dàààg, tot de volgende keer...


Maandag en dinsdag was het ruimen geblazen en vanochtend hebben we gestonefield ( nieuw werkwoord ).
En weer wat leukerds af ...

Van mezelf moet ik nu rij C van Sjaan aanpakken, het schiet al op maar ik moet me er echt toe zetten. Het is een beetje als Mahler naast Tsjaikowski. Sjaan Mahler welteverstaan!







9 opmerkingen :

  1. Wat zijn jullie met al die blogs toch gemeen. Hhaahaha...
    Ben al met de dear Jane begonnen, omdat het virus gewoon door de computer binnen kwam. Heb het patroon van Gossip in the Garden al naast me op tafel liggen. En nu ineens komen over blokjes van Stonesfieldquilt op het scherm. Ga maar extra vitamientjes, groenten en fruit eten. Bang dat ook dit virus spontaan door de muis heen naar mij toe komt. Voel al wat kriebelen. Maar ja, kan toch niet alles???
    Dit jaar gaan we niet richting Zeeland we blijven hier in de buurt. Ons zeilmeisje wil het liefst de hele dag zeilen met haar eigen bootje. Misschien komen we volgend jaar weer jullie kant op. Dan komen we onze neus even bij jullie laten zien. En dan zal ik net zo zwaaien op de foto.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat is dat toch leuk die blokken van jou.
    Het begint echt zo te kriebelen, maar ik had/heb mezelf voorgenomen om eerst nog behoorlijk door te werken aan Sjaan. Of het gaat lukken.
    ik weet het niet, maar voorlopig geniet ik even heel erg van jouw blokken.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke blogpost, vol met allemaal leuke en mooie dingen. Je gaat weer als een trein met de Dear Jane en met de Stonefields. En inderdaad wat een mooie schepen, prachtig dat mooie, bruine hout. Gaat het intussen weer wat beter met de rug?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, die houden we erin: gestonefield. Ik ga ook stonefielden. In de herfst. Als BOM nou ja, alleen het patroon bij Wietske. Je moet ons niet zo lekker maken hoor. Het wachten is al erg genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje, wat ga je hard met Mahler.....uh, Jane!!! Beetje moeizame kost??? Vind ik van Mahler tenminste....:)
    Ik krijg wel een boost van je blog, hoor, en die Stonefield....ahhh, zo leuk!! Maar ik hou me even in, er ligt hier zo veel te liggen!!
    Zelfs een boot, al is het geen houten...:)
    Veel plezier met ALLES!!!!
    groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De Stonefkelds zijn vrolijker blokjes dan de Jane. Beiden mooi maar heel verschillend. Kan me voorstellen dat Janen dan weer even wennen is. Gezellig de foto's van de Bee in komkommertijd. Ik mis dat wel hoor, weinig steekjes gedaan en mijn handen beginnen inmiddels weer te jeuken........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat zijn het toch mooie blokjes, die Stonefields :0) mooi uitzicht had je zo, op die houten scheepjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de Stonefield ook steeds leuker worden, maar dat komt ook door de mooie lieve kleuren. Ik vind het knap hoe snel je het allemaal kunt maken .

    BeantwoordenVerwijderen