maandag 25 februari 2013

Weer heel thuis

Heerlijk om weer thuis te zijn na een weekje vreemd bed. Wel een bed met uitzicht! Heerlijk bruin en uitgerust ben ik weer klaar voor het seizoen, even de vakantiekilo's eraf werken, wat is het toch lekker allemaal. geen kaasfondue deze week maar sla!
Ook ons hondje was gelukkig met onze thuiskomst, ze kroop meteen bovenop onze jongste en ging niet meer van haar veroverde plaatsje. hij was ook blij om de hond weer terug te zien hoor, de liefde komt van twee kanten!







Wat was het heerlijk in de sneeuw en wat heb ik weinig gedaan. Paar steekjes aan het vakantieborduurwerk en 10 mandjes (van de 291).
Na de boel een beetje opgeruimd te hebben en tijdens de nodige was- droogbeurten ben ik snel achter mijn masjien gekropen om voor mijn vriendin die alleen van groen houdt een verjaarscadeau te maken. En het is....groen, geruit weliswaar maar echt groen.
Toen, eenmaal de smaak te pakken hebbende, toch begonnen aan de blokjes van de Temecula quilt, een rij gemaakt en een rij gesneden. Straks stiekem nog even een uurtje en wie weet krijg ik nog een rij af. Heb wat in te halen zag ik op de site, maar het is wel een leuk projectje!
Snel aan de slag, des te eerder kan ik iets echt leuks doen.

Woensdag is er weer quilt en handwerkcafé, dit keer met als speciale gast de fa. Los naaimachines. Ze zetten een Sashiko quiltmachine neer en iedereen mag proberen! Ook hebben ze een andere handige machine bij zich, heel leuk allemaal. Neem dus een klein te quilten iets mee en PROBEER!





dag huis, tot volgend jaar.....

4 opmerkingen :

  1. Oh wat ben je weer actief na een weekje vakantie. Veel plezier met alles. Groeten Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat zag er heerlijk uit, die sneeuw en de kaasfondue!, nu weer naar het gewone leventje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo rol je van de ene (berg)top weer naar de andere (quilt)top :>)
    En jouw handwerkcafé belooft ook weer helemaal top te worden. Leuk hoor!
    Veel plezier, Topper, en groetjes!

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie weer allemaal heel terug zijn en duidelijk hebben genoten van sneeuw en zon! Wens je veel plezier met je steekjes, komt vast wel goed en ook woensdag een heel fijne dag!
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen